W dniu 20.12.2019 roku o godzinie 9.00 odbędzie się akademia z okazji Święta Patrona Szkoły. Obowiązuje strój galowy. Po akademii odbędą się wigilie klasowe. Przywóz uczniów z pierwszego przystanku o godzinie 7.15, odwozy o godzinie 13.00
———————————————————————————–
Dnia 20.11.2019 r. o godzinie 17.00 odbędą się wywiadówki dla klas: IIA, IIB, IIC, IIIC.
Dnia 21.11.2019 roku o godzinie 17.00 odbędą się wywiadówki dla klas IV – VIII, o godzinie 18.00 dla klas I – III
W OKRESIE OD 12.07.2019 r. do 25.07.2019 r. SZKOŁA BĘDZIE NIECZYNNA Z POWODU URLOPÓW PRACOWNICZYCH
DZIEŃ ZIEMI VI 2019 r.– wyniki z poszczególnych konkurencji
- Poznajemy organizmy wokół nas
(krzyżówka + obserwacje roślin)
-
- Ia i Ic – 1 miejsce
Ib – 2 miejsce
-
- IIa i IIc – 1 miejsce
IIb – 2 miejsce
-
- IVa – 1 miejsce
IVb i IVd – 2 miejsce
IVc – 3 miejsce
-
- Vd – 1 miejsce
Va – 2 miejsce
Vc – 3 miejsce
Vb – 4 miejsce
-
- VIIb – 1 miejsce
VIIa – 2 miejsce
-
- VIIIa – 1 miejsce
VIIIb i VIIIc – 2 miejsce
-
- IIIa – 1 miejsce
IIIb – 2 miejsce
IIIc – 3 miejsce
IIId – 4 miejsce
- Ekologiczne zakupy
- Ib – 1 miejsce
Ia – 2miejsce
Ic – 3 miejsce
-
- IIb – 1 miejsce
IIa – 2 miejsce
IIc – 3 miejsce
-
- IVc – 1 miejsce
IVb – 2 miejsce
IVd – 3 miejsce
IVa – 4 miejsce
-
- Va i Vb – 1 miejsce
Vd – 2 miejsce
Vc – 3 miejsce
-
- VIIIc – 1 miejsce
VIIIa – 2 miejsce
VIIIb – 3 miejsce
VIIa i VIIb – 4 miejsce
-
- IIIc – 1 miejsce
IIIa, IIIb i IIId – 2 miejsce
- Ekologiczna replika obrazu:
a) Ia IIc – 1 miejsce
Ic i IIa – 2 miejsce
Ib i IIb – 3 miejsce
c) IVa – 1 miejsce
IVb – 2 miejsce
IVc i IVd – 3 miejsce
d) Va – 1 miejsce
Vb i Vc – 2 miejsce
Vd – 3 miejsce
e) VIIa – 1 miejsce
VIIb – 2 miejsce
f) VIIIc – 1 miejsce
VIIIb – 2 miejsce
VIIIa – 3 miejsce
g) IIIa – 1 miejsce
IIIc – 2 miejsce
IIIb i IIId – 3 miejsce
KONCERT CHARYTATYWNY DLA ARTURA
PATRONAT MEDIALNY NAD KONCERTEM OBJĄŁ DZIENNIK POLSKI
MIŁOŚNICY MUZYKI POWAŻNEJ
Organizujemy wyjazdy do Filharmonii Krakowskiej:
13 kwietnia 2019r.
na koncert muzyki R. Straussa, B. Smetany i A. Dvoraka
Zgłoszenia i wpłaty 35 zł na bilet przyjmuje MM w sali 7B
do 8 kwietnia
15 maja 2019r. – koncert R. Wagnera, Reinecka i J. Brahmsa
Zgłoszenia i wpłaty 35zł – do 29 kwietnia
8 czerwca 2019r. – koncert J.Bacha, R. Straussa , F. Schuberta
Zgłoszenia i wpłaty 35 zł do 28 maja
MM
***
NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU PING.
Program Implementacji Nauk Geologicznych
w Szkołach Podstawowych
Celem Projektu „PING Program Implementacji Nauk Geologicznych w Szkołach Podstawowych” jest nabycie i podniesienie kompetencji uczniów w zakresie: aktywności zawodowej, poszerzenia wiedzy ogólnej z zakresu nauk geologicznych, rozwoju zainteresowań, aktywności edukacyjnej poprzez realizację cyklu warsztatów i zajęć terenowych o zastosowaniu geologii w architekturze, sztuce i ochronie środowiska, metodyce pracy geologa i geologii regionu, wiedzy o metodach badań geologicznych, wiedzy o sztuce prezentacji naukowej w oparciu o nauki geologiczne oraz konferencji młodych badaczy.
Podczas warsztatów i zajęć uczestnicy wprowadzeni zostaną w świat geologii m.in. dzięki cyklowi wycieczek po Krakowie, podczas których poznają zależności między geologią
a architekturą, historią czy ochroną środowiska i jaki wpływ na nasze codzienne życie mają nauki geologiczne. Następnie, podczas wizyt do naturalnych odsłonięć skalnych, uczniowie na własne oczy będą mogli porównać skałę widoczną w krajobrazie i jak przekształca się ona
w przedmiot przestrzeni miejskiej oraz połączyć ze sobą te dwa, wydawałoby się zupełnie różne światy: element natury oraz element urbanistyczny. Kolejnym elementem projektu będą również kilkukrotne wizyty w specjalistycznych pracowniach i laboratoriach Instytutu Nauk Geologicznych UJ. Podczas tej części, uczniowie w czasie warsztatów, wcielą się
w młodych naukowców badających w profesjonalny sposób próbki geologiczne, które same zbiorą w terenie i będą mogły zgłębić niezwykły świat skał i minerałów, poznać ich genezę oraz stworzyć ich wstępną interpretację. Pozwoli to uświadomić uczniom przyczynowo skutkowy charakter nauki i procesów technologicznych. Uczestnicy będą mogli zapoznać się z każdym etapem jaki przechodzi próbka naukowa lub element architektoniczny: od poboru
w kamieniołomie, poprzez obróbkę aż po interpretacje wyników uzyskanych podczas analiz. Dodatkowo uczniowie zostaną zaznajomieni z metodami prezentacji badań naukowych przez specjalistów oraz ich znaczeniu i wartości jako rzetelnego źródła wiedzy/informacji
(w porównaniu do niepotwierdzonych źródeł informacji z Internetu). Niezmiernie ważne będzie rozbudzenie w młodych uczestnikach chęci poznawania otaczającego świata poprzez kontakt z prawdziwą, żywa nauką oraz zwiększenie świadomości przyrodniczej i jej wpływu na otaczający nas nowoczesny świat.
W ramach udziału w Projekcie Realizator Projektu zobowiązuje się zapewnić
i sfinansować m.in.: koszty ubezpieczenia Uczestników Projektu od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa grupowa NNW); dojazd autokarem na zajęcia warsztatowe realizowane poza siedzibą Szkoły Uczestników Projektu, wyżywienie w trakcie realizacji zajęć warsztatowych dla Uczestników Projektu; koszty biletów do muzeów związanych z realizacją zadań w Projekcie; materiały i sprzęt umożliwiający realizację poszczególnych zadań przewidzianych w Projekcie, np. ubiór ochronny (okulary ochronne, fartuchy laboratoryjne, itp.).
Uczestnicy Projektu zobligowani są do uczestnictwa w 6 spotkaniach warsztatowych
i finale Projektu przeprowadzanych poza siedzibą Szkoły oraz dodatkowo w pojedynczych zajęciach ze sztuki prezentacji przeprowadzonych w macierzystych Szkołach. Uczestnicy będą uczestniczyć w zajęciach i warsztatach w okresie od marca do czerwca 2019 roku.
Rekrutacja do Projektu prowadzona jest przez wyznaczonych koordynatorów
z ramienia Szkoły w okresie od 28 stycznia do 4 lutego 2019 roku. W Projekcie mogą brać udział uczniowie Szkół Podstawowych z klas V–VII. Wszelkich dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji oraz Projektu udzielają wyznaczeni koordynatorzy oraz Biuro Projektowe PING.
WAŻNE DOKUMENTY DO POBRANIA:
Informacja dot Projektu dla rodziców
Załącznik nr 4 – Oświadczenie Uczestnika
Regulamin rekrutacji i udziału w Projekcie
***
WYNIKI KONKURSU MIĘDZYKLASOWEGO „NIEPODLEGŁA 100”
W dniach 16 i 17.10.2018 dzieci i młodzież z naszej szkoły uczestniczyły w projekcie ALTERNATYWNE LEKCJE WF.
DLA MIŁOŚNIKÓW KULTURY
14 grudnia 2018r. (piątek) organizujemy wyjazd do Teatru Rozrywki w Chorzowie na spektakl pt. „Bulwar zachodzącego słońca”.
Cena biletu – 45 zł.
Koszt przejazdu – 15 zł.
Osoby chętne proszone są o wpłaty (zaliczki – 30 zł) u MM do 9 listopada 2018 r. Pozostałą kwotę należy wpłacić do 7 grudnia.
Serdecznie zapraszamy!
STYPENDIUM SZKOLNE
WYJAZDY NA BASEN
W roku szkolnym 2018/2019 organizowane będą całoroczne wyjazdy na basen (od września do czerwca), zakończone zawodami pływackimi dla wszystkich uczestników, połączone z wręczeniem medali, dyplomów i nagród.
Wyjazdy na basen będą odbywały się w soboty w godzinach 12.00-15.00. Koszt jednego wyjazdu – 37,50 zł.
Zapisy będą przyjmowane 4 września 2018 r. (wtorek) w godzinach przedpołudniowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Krzeszowicach, ul. Szkolna 7 (gabinet wf).
Zapisując dziecko należy przynieść jego PESEL oraz opłatę za dwa wyjazdy (2 razy we wrześniu).
OCHRONA DANYCH
Dopełniając obowiązku informacyjnego Szkoła Podstawowa nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krzeszowicach informuje, że w związku z realizacją celów dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych jest Administratorem zebranych danych osobowych uczniów, rodziców, nauczycieli i pracowników placówki;
Dane będą przetwarzane w celu realizacji działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej na podstawie Ustawy o Systemie Oświaty z dnia 7 września 1991 r. z późn. zmianami i innych obowiązujących aktów prawnych;
Dane te nie będą udostępniane podmiotom innym niż uprawnione na mocy przepisów prawa.
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w możliwy jest pod numerem telefonu 532 704 825 lub adresem email IOD@poczta.onet.eu
Osoba, której dane dotyczą posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Dane nie będą poddane zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (profilowaniu)oraz nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej
Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem związanym z działalnością oświatową jest obligatoryjne, a w pozostałym jest dobrowolne.
Nasi uczniowie pracowali w INTER MARCHE w dniach 23-25 marca 2018r. – zbierając fundusze na rzecz podopiecznych Fundacji Brata Alberta w Radwanowicach.
Lista uczniów biorących udział w akcji charytatywnej na rzecz Fundacji Brata Alberta w dniach 23-25 marca 2018 r.
Klasa III A: Martyna Więcek, Dominika Ferfecka, Wioletta Bochenek, Zofia Muszyńska, Magdalena Polak, Blanka Banach, Kacper Majchrzak, Patryk Szypuła, Wojciech Szecówka
Klasa III B: Gabriela Figa, Anna Gregorczyk, Aleksandra Mitka, Maja Knapik
Klasa II A: Natalia Malik
Klasa II B: Agnieszka Nowak
Klasa II C: Katarzyna Wyzgał, Piotr Hałas, Daria Ćwikła
Klasa II D: Klaudia Knapik, Dominika Bazarnik, Kacper Ogórkiewicz, Filip Firek, Oskar Zasadni