W załączniku znajdą Państwo wniosek/druk deklaracji zapisu dziecko na obiady szkolne.
REKARUTACJA 2020/2021
Informacje dotyczące rekrutacji do klas pierwszych oraz zapisów do szkoły w roku szkolnym 2020/2021 pod linkiem: https://sp1krzeszowice.pl/2020/02/17/zapisy-i-rekrutacja-dzieci-do-klasy-i-na-rok-szkolny-2020-2021/ lub w zakładce REKRUTACJA 2020/2021. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą szkoły.
ZAPISY NA OBIAD
na miesiąc LUTY 2020 r.
Wpłaty na obiad na miesiąc LUTY 2020 r. będą przyjmowane
w dniach 24 STYCZNIA 2020 r., 07 i 10 lutego 2020 r. w sekretariacie szkoły. Zapisów można dokonywać również telefonicznie lub wysyłając informację do sekretariatu przez dziennik elektroniczny.
Cena obiadu:
Zupa, drugie danie, kompot – 8,80 zł.
Drugie danie, kompot – 7,50 zł.
Zupa – 3,50 zł.
Firma dostarczająca posiłki w 2020 roku: BMD CATERING SPÓŁKA Z O.O. 32-300 Olkusz, ul. Stefana Żeromskiego 1
Wywiadówki 23.01.2020
W dniu 23.01.2020 ( czwartek ), odbędą się wywiadówki po pierwszym semestrze. Harmonogram spotkań:
Klasy 1-3: godzina 17.00
Klasy 4-8: godzina 18.00
Serdecznie zapraszamy.
W dniu 20.12.2019 roku o godzinie 9.00 odbędzie się akademia z okazji Święta Patrona Szkoły. Obowiązuje strój galowy. Po akademii odbędą się wigilie klasowe. Przywóz uczniów z pierwszego przystanku o godzinie 7.15, odwozy o godzinie 13.00
ZAPISY NA OBIAD
na miesiąc GRUDZIEŃ 2019 r.
Wpłaty na obiad na miesiąc GRUDZIEŃ 2019 r. będą przyjmowane
tylko w dniach 29 LISTOPADA 2019 r. oraz 2 GRUDNIA 2019 r. do
godz. 9.00
w sekretariacie szkoły.
Cena obiadu:
Zupa, drugie danie, soczek – 7,80 zł.
Drugie danie, soczek – 5,30 zł.
Zupa – 2,50 zł.
HARMONOGRAM NA KIERMASZ ŚWIĄTECZNY
Dnia 20.11.2019 r. o godzinie 17.00 odbędą się wywiadówki dla klas: IIA, IIB, IIC, IIIC.
Dnia 21.11.2019 roku o godzinie 17.00 odbędą się wywiadówki dla klas IV – VIII, o godzinie 18.00 dla klas I – III
Harmonogram działań profilaktycznych – rok szk. 2019/2020 / IX-XII /
1. „ Tomek i Czarny Kruk” – warsztaty profilaktyczne
Cel:
Przygotowanie dzieci do funkcjonowania wolnego od przemocy poprzez nauczenie ich kontroli negatywnych emocji, rozwiązywania konfliktów rówieśniczych, oraz rozróżniania zachowań akceptowanych i nieakceptowanych społecznie.
Realizator: Centrum Działań Profilaktycznych
Termin realizacji: 26.09.2019r i 3.10.2019r
Odbiorcy: klasy : I a, I b, I c
Czas trwania : po 2×45 min każda klasa
2. „ Debata” – program profilaktyczny rekomendowany przez Państwową Agencję
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Cel:
W warsztatach wzmacniane są następujące czynniki chroniące:
- kształtowanie i wzmacnianie norm przeciwnych piciu alkoholu przez
dzieci i młodzież,
- konfrontowanie cenionych wartości z ryzykownymi zachowaniami,
- przekazywanie wiedzy na temat konsekwencji zachowań,
- „ osobiste postanowienie” ( w toku zajęć bez finalizacji ),
- znaczenie prawa do podejmowania samodzielnych decyzji o abstynencji.
Realizator: Genesis Centrum Edukacyjno- Szkoleniowe
Termin realizacji: 27.10.2019r
Odbiorcy: kl. VIII a
Czas trwania : 3×45 min
3. „ Internetowe love” – spektakl teatralny edukacyjno-profilaktyczny
Cel:
Spektakl porusza problem internetowych znajomości, cyberprzemocy, naruszenia prywatności.
Realizator: Wrocławski Teatr IN-ART.
Miejsce: MOSiR Chrzanów
Uczestnicy: Klasa VII a, VIII a, VIII b
Czas trwania : 1,5 godz.
Termin realizacji 27.11.2019r
4. Wykłady i warsztaty w ramach programu „ Cyberseacurity & Privacy”
Cel:
Wykład:
„ Rule of 3: update,backup,encrypt: analizuj, wykonaj kopie zapasowe,, zabezpieczaj, tworzenie haseł i następstwa ich rozszyfrowywania, ustawianie prywatności, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe.
Warsztaty:
Praca w grupach na temat własnych negatywnych doświadczeń wynikających z korzystania z internetu, jakie są konsekwencje nadużyć oraz co robić i do kogo się zwrócić jako ofiara szeroko rozumianego cyberbullyingu.
Realizator: Bank UBS
Odbiorcy: Uczniowie klasy VIII a, VIII b
Czas trwania : 2×45 min w każdej klasie
Termin : 4.12.2019r
Informacja o godzinach pracy pedagoga szkolnego w roku szkolnym 2019/2020
25.10.2019: Zdjęcia do kalendarzy
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 1 w Krzeszowicach informuje, że w najbliższy piątek tj. 25.10.2019, będą robione w klasach zdjęcia do kalendarzy, które będzie dystrybuować Rada Rodziców.
W dniu 14.10.2019 roku odbędzie się uroczysta akademia z okazji Święta Edukacji Narodowej oraz ślubowanie klas pierwszych. W tym dniu nie ma zajęć dydaktycznych, szkoła organizuje zajęcia opiekuńcze na świetlicy w godzinach od 7.00 – 17.00.
Przywóz uczniów do szkoły odbędzie się o godzinie 08.10 z pierwszego przystanku w Żarach, odwóz o godzinie 11.15.
ZAJĘCIA LOGOPEDYCZNE: HARMONOGRAM
Harmonogram zajęć korekcyjno-kompensacyjnych
Na zajęciach korekcyjno – kompensacyjnych dla klas IV – VIII obowiązuje: zeszyt w szeroką linię 32 – kartkowy, teczka papierowa zawiązywana lub na gumkę.
Uczniowie, którzy uczęszczali na zajęcia w roku ubiegłym, kontynuują nadal treści i ćwiczenia zawarte w Programie Edukacyjno – Terapeutycznym „Ortograffiti” – Zeszyt ćwiczeń – Czytam, rozumiem, piszę – Miks I i II – Danuta Chwastniewska, wyd. Operon.
Rodziców uczniów klas IV, proszę o zakupienie w/w zeszytów ćwiczeń.
Anna Kulak
KONKURS MULTITEST
W dniu 24 października odbędzie się w naszej szkole konkurs Multitest z biologi i przyrody.Koszt udziału w konkursie wynosi 10zł. Uczniowie zainteresowani udziałem w tym konkursie proszeni są o zapisanie się i wpłatę do p. M.Małchy (biologia) i p.J.Zuziak (przyroda) do 1.10.2019r.
KOŁO JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Serdecznie zapraszam na konsultacje językowe, warsztaty pisarskie, zajęcia przygotowujące do konkursów oraz egzaminu ósmoklasisty. Masz problemy z zadaniem domowym z angielskiego ? Nie rozumiesz gramatyki ?
Zapraszam w każdy poniedziałek na ósmej godzinie lekcyjnej ( 14.30 – 15.15 ) do sali 9B. Mr Kliś
KOŁO PLASTYCZNE ZAPRASZA
PROJEKT PING – II EDYCJA
Od 23 września do 9 października 2019 r. będzie prowadzona w naszej szkole rekrutacja do drugiej edycji projektu ,,PING Program Implementacji Nauk Geologicznych w Szkołach
Podstawowych”, którego realizatorem jest Instytut Nauk Geologicznych UJ Kraków.
Celem Projektu jest nabycie i podniesienie kompetencji uczniów w zakresie: aktywności zawodowej, poszerzenia wiedzy ogólnej z zakresu nauk geologicznych, rozwoju zainteresowań, aktywności edukacyjnej poprzez realizację cyklu warsztatów i zajęć terenowych o zastosowaniu geologii w architekturze, sztuce i ochronie środowiska, metodyce pracy geologa i geologii regionu, wiedzy o metodach badań geologicznych, wiedzy o sztuce prezentacji naukowej w oparciu o nauki geologiczne oraz konferencji młodych badaczy.
W ramach udziału w Projekcie Realizator Projektu zobowiązuje się zapewnić i sfinansować m.in.: koszty ubezpieczenia Uczestników Projektu od następstw nieszczęśliwych wypadków (polisa grupowa NNW); dojazd autokarem na zajęcia warsztatowe realizowane poza siedzibą Szkoły Uczestników Projektu, wyżywienie w trakcie realizacji zajęć warsztatowych dla Uczestników Projektu; koszty biletów do muzeów związanych z realizacją zadań w Projekcie; materiały i sprzęt umożliwiający realizację poszczególnych zadań przewidzianych w Projekcie, np. ubiór ochronny (okulary ochronne, fartuchy laboratoryjne, itp.).
Uczestnicy Projektu zobligowani są do uczestnictwa w 6 spotkaniach warsztatowych i finale Projektu przeprowadzanych poza siedzibą Szkoły oraz dodatkowo w pojedynczych zajęciach ze sztuki prezentacji przeprowadzonych w macierzystych Szkołach. Uczestnicy będą uczestniczyć w zajęciach i warsztatach w okresie od listopada 2019 do marca 2020 roku. W Projekcie mogą brać udział uczniowie z klas V–VII.
Rekrutację prowadzi p. Anna Kwiecień.
Uwaga: Zgodnie z regulaminem decyduje kolejność zgłoszeń.
Od dnia 16.09.2019 r. do odwołania wszystkie odwozy będą o godzinie 14.45
INFORMACJE DLA RODZICÓW DOTYCZĄCE PROGRAMU WYKRYWANIA WAD POSTAWY.
UWAGA!!! Od 16.09.2019 roku do odwołania wszystkie odwozy będą o godzinie 14.45
Przyjmowanie przez Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krzeszowicach stron odbywa się w następujących terminach:
poniedziałek 900 – 1100
wtorek 1300 – 1430
środa 900 – 1300
czwartek – dzień wewnętrzny
piątek 900 – 1300
Przyjmowanie przez Wicedyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krzeszowicach stron odbywa się w następujących terminach:
poniedziałek 1300 – 1500
wtorek 900 – 1300
środa 1300 – 1500
czwartek 900 – 1300
piątek – dzień wewnętrzny
W przypadku konieczności spotkania w innym terminie, prosimy się skontaktować z sekretariatem w celu umówienia spotkania.
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Adama Mickiewicza w Krzeszowicach zaprasza wszystkich uczniów i Rodziców na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2019/2020, które odbędzie się w dniu 2 września 2019 roku
godz. 800 – msza święta w kościele parafialnym św. Jana Pawła II w Krzeszowicach
godz. 900 – uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego na hali sportowej przy szkole podstawowej
godz. 1115 – odwozy
Przywozy godz. 715 – Żary przystanek początkowy
ZAPISY NA OBIAD
na miesiąc WRZESIEŃ 2019 r.
Wpłaty na obiad na miesiąc WRZESIEŃ 2019 r. będą przyjmowane
tylko w dniach 2 września 2019 r. oraz 3 września 2019 r. do godz. 9.00
w sekretariacie szkoły.
Cena obiadu:
Zupa, drugie danie, soczek – 7,80 zł.
Drugie danie, soczek – 5,30 zł.
Zupa – 2,50 zł.
Uwaga!
Odpłatne zajęcia plastyczne dla dzieci prowadzone przez p. Barbarę Dec instruktora CKiS Krzeszowice rozpoczną się w pierwszym tygodniu października 2019 roku w naszej szkole.
Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu, w środy.
Zajęcia dla klas pierwszych i drugich trwać będą 60 minut. Karnet obejmujący 4 zajęcia w miesiącu – 80 zł
Zajęcia dla klas trzecich trwać będą 90 minut. Karnet obejmujący 4 zajęcia w miesiącu – 90 zł.
Szczegółowe informacje przekazane będą wychowawcom klas 1-3 w postaci ulotek w pierwszym tygodniu września.
Ilość miejsc ograniczona. Grupy max. 15 osób.
DOKUMENTY SZKOŁY DO POBRANIA
Stypendium szkolne
DZWONKI
-
8.00 – 8.45
-
8.55 – 9.40
-
9.50 – 10.35
-
10.50 – 11.35
-
11.45 – 12.30
-
12.50 – 13.35
-
13.45 – 14.30
-
14.40 – 15.25
PRZERWY
-
8.45 – 8.55
-
9.40 – 9.50
-
10.35 – 10.50
-
11.35 – 11.45
-
12.30 – 12.50
-
13.35 – 13.45
-
14.30 – 14.40
DOSTĘP DO DARMOWYCH LEKTUR E-BOOK- INFORMACJA TUTAJ
NUMERY TELEFONÓW:
SEKRETARIAT 12 257-92-40
DYREKTOR 12 257-92-41
Z-CA DYREKTORA 12 257-92-42
KSIĘGOWOŚĆ 12 257-92-43
KADRY 12 257-92-51
PEDAGOG 12 257-92-53
PORTIERNIA 12 257-92-55
HALA 12 257-92-45
HIGIENISTKA 12 257-92-52
BIBLIOTEKA 12 257-92-44
SZATNIA 12 257-92-46
ŚWIETLICA 12 257-92-59
POKÓJ NAUCZYCIELSKI 12 257-92-57
DORADCA ZAWODOWY 12 257-92-56